torsdag 16 juni 2011

Jag skulle vilja tacka er allihop för era underbara kommentarer, mail, sms och så vidare. Jag blir helt rörd när jag ser hur engagerade ni är och över att läsa allt fint ni skrivit till mig. Från djupet av mitt hjärta - tack.

Förövrigt känns det helt sjukt att jag faktiskt är gravid. Jag trodde aldrig det skulle bli min tur. Jag är verkligen överlycklig, även om jag fortfarande inte kan ta in det riktigt ännu. Det känns så overkligt och ofattbart och ofantligt stort. JAG ÄR GRAVID. Det är i sanning ett mirakel.

6 kommentarer:

Sara sa...

Finns inga ord som kan beskriva hur otroligt glad jag är för Er skull! <3 Måste vara en helt underbar känsla och veta att där finns något i magen som kommer bli en bebis. Håll alla tummar Du har för att det ska bli min tur oxå snart. Vill uppleva samma känsla som Ni när testet blev positivt. Alla lyckoönskningar till Er! Många kramar

Malla sa...

Men ÅÅÅH så himla himla roligt och så glad jag blir! :D :D
Jag har inte hunnit läsa så jag vart glatt överraskad nu :D
Kram

Malin sa...

Detta låter kanske märkligt, men jag har hela tiden varit säker på att din tur kommer, och jag är jätte jätteglad för din skull! Eller ER skull så klart!!! Mys och njut nu! Kramiz M

Zandra sa...

STORT Grattis!!!!! <3 Gud va kul! Kramar i massor!!!

Emma sa...

Jag har följt din blogg länge, läst och förstått att ni har kämpat för detta!
Jag känner dig inte men jag blev så otroligt glad när jag läste att du äntligen har en liten bebis i magen =) Det finns mirakel! Stor lycka till och än en gång GRATTIS! Kram Emma

Therese sa...

Åh jag blir alldeles tårögd här.. GRATTIS! Jag är så ruskigt glad för er skull! :D Stor kram