fredag 17 juni 2011

Vi har varit på födelsedagskalas hos svärmor och svärfar. Det serverades kakbuffé samt en sjukt god tårta. Hej, sockerchock! Och som om inte detta frossande vore nog avslutade vi kvällen med pizza, respektive asiatisk hämtmat. Hej, fetton! Men ibland orkar man bara inte laga mat. Idag har jag varit så sjukt trött hela dagen. Jag somnade i bilen på vägen till stan förut. Två gånger.

Nu ska jag (tro det eller ej) hoppa i bingen. Ögonen går i kors på mig. Tre lediga dagar väntar på mig. Underbart.

2 kommentarer:

Jane sa...

Klart det bara finns en sak i ditt huvud nu.. Skulle vara likadan själv! Allt kommer gå fin fint och du behöver ju ingen resa att se fram emot i mars.. då har du ju din lill* hos dig. Många kramar :)

Malin sa...

mm, man blir trött när man har en liten bebbe i magen, så förbered dig på några veckors trötthet! Njut och må bara bra nu Milla!! Detta kommer att gå som en dans!! Kramiz