måndag 13 juni 2011

Anonym sa:

Inte vågar man lämna någon kommentar till dig... Du blir ju så vansinnigt arg och ledsen om man inte säger något "bra" eller "snällt"...!! Och förresten handlar ju inte din blogg längre om längtan efter ett barn. Du har inte nämnt detta på flera veckor. Man kanske inte orkar kommentera dina maträtter, eventuella träning, eventuella trötthet/pigghet eller ditt hemska arbete med ditt stora ansvar för de jobbiga patienterna....!! Man kanske bara läser och låter det vara bra så.... eller så läser man inte alls... Man gör ju som man vill!!!!



Svar till Anonym:

Ursäkta mig, men jag är faktiskt jävligt trött på dig och dina kommentarer. Herregud. LÄS INTE om det är så förbannat tråkigt. Förstår ärligt talat inte varför du fortsätter läsa? Och det där med att kommentera är ju en annan sak, jag tycker att om man inte har något trevligt att skriva så kan man strunta i det. Du verkar sällan, eller aldrig ha något POSITIVT eller trevligt att skriva i dina kommentarer till mig ändå, så de kan jag gladeligen undanbe mig och vara utan.

Min barnlängtan är lika stor som alltid. Men det är inte det enda jag skriver om i bloggen annars heller, jag skriver även om andra saker. Det här är inte enbart en längtan-efter-barn-blogg, som vissa andra bloggar. Det är en allmän blogg om mitt liv där jag DELVIS tar upp min barnlängtan bland andra saker.

Självklart gör man som man vill om man läser och vill kommentera eller inte, men jag tror att de flesta som bloggar tycker det är roligt att få lite kommentarer och feedback. Positiv sådan helst. Men jag anser fortfarande att du borde styra din blick från min blogg och rikta den mot någon annan typ av blogg, för uppenbarligen har inte min blogg det som krävs för att tilltala dig och det finns tusentals andra som förmodligen passar dina kritiska ögon mycket bättre.

Ska vi inte säga så tycker du? Du slutar läsa min patetiska blogg och jag behöver inte bli "så vansinnigt arg och ledsen" över dina otrevliga kommentarer? En win-win situation! :)

6 kommentarer:

Malin sa...

Ojdå, jag lyckas visst med allt!! Jag skulle kommentera detta inlägg, men kommentaren hämnade på föregående inlägg istället, hi hi..

http://hannaskrypin.se sa...

En del verkar inte förstå att bloggen inte är hela ens liv...

Anonym sa...

Men herregud... finns en som alltid kommenterar ELAKT hos mig också och jag blir sååå trött på sånt. Det är liksom bara skit skit skit. Läs inte om bloggen nu är så dålig :P vafan!

Du har en fin och bra blogg iaf :)

Kram /lising

MrsLi sa...

Men usch och fy för en sådan kommentar. Det måste vara en bitter människa som finner någon slags njutning i återkomma, irritera sig och ge elaka kommentar. Småaktigt!

Stor kram till dig Milla!

Anonym sa...

Jag säger som dej, låt bli att läsa din blogg om de stör personen!!!
Jag tycker om att läsa din blogg och jag tycker att den är rolig att läsa=)
You go girl=)

jenny sa...

Vilken mupp, undrar varför personen kände sig tvungen att överhuvudtaget lämna en kommentar och varför fortsätta läsa din blogg?? Har du kollat upp Ip-nummret??

kram