tisdag 14 juni 2011

Jag är GRAVID!



31 kommentarer:

Malin sa...

Vad var det jag sa? Din tid kommer också... Han bara "Tänka" de stenar du behövde, men hann inte ens göra smycket!! Har du gjort testet idag??? GRATTIS TILL ER BÅDA!!!!
Kraaaaaaaaaam!

Pearldrop sa...

Grattis! <3

jenny sa...

Grattis Grattis Grattis!!! Jag visste att de skulle bli din tur nu :). Åh va roligt och spännande, ser fram emot att följa eran resa, för du uppdaterar väl oss genom bloggen *hoppas*.

Kram Kram

Du fattas mig sa...

Men kära Milla! Å vad kul!!! Vad skönt att det fungerat!!! Smitta mig till hösten nu!!! KRAM

Anna sa...

Åh vad glad jag blev nu! Det är du verkligen värd!

Marie sa...

Hejsan!! Har läst din blogg ett tag nu och tycker det är intressant och roligt att läsa, speciellt idag! Grattis, jag håller tummarna för att allt går vägen! Grattis Grattis Grattis!!!!

Marie sa...

Stort Grattis till er! :-)

En Holländerists betraktelser sa...

Grattis till er båda. Jag håller tummarna på att det kommer att gå bra!
Kram Jan

Anonym sa...

Grattis grattis grattis!!!!
Kramar från Louise och Robin Karlsson

Anonym sa...

Stort grattis:) Så underbart för er!!!

MrsLi sa...

Underbara UNDERBARA nyhet!! ♥

Joh@nn@:s sa...

men herregud så jävla glad jag blir för eran skull de ryser i hela mig =) stort grattis åh är så glad...=) jag som såg dig idag.....lika fin som vanligt grattis igen hälsa så mycket till J också många många många kramar

fröken solstråle sa...

Men hjärtegull!!!!!! Sjukt stort grattis!!!!!
Ååååh så härligt att höra:) njut njut och ta vara på lyckoruset!!


Kramar i massor

Jane sa...

ååååh vad är det jag ser!!! Fy fan va najs Milla! Stort grattis till ER! <3

Jane sa...

Visste du om det lr kom det helt plötsligt? :) Lr har du ätit Pergo i smyg din rackare? :)) Vilken vecka är det när det visar så där? 5 va? Lycka!

K sa...

<3 All lycka till dig och Jonas! Detta är er väl förtjänt, minst sagt. Ses vi snart? Kanske vill du komma och snosa lite med din blivande kottes polare? <3 Kramar en masse!!!!!!

Anonym sa...

grattis till er båda=) ta hand om er och bara njut av att äntligen vara gravid=) detta är du värd=)

Anonym sa...

Aaaaah jag ryste till hela jag =D

Grattis till er. oj vad jag blev..

hihi

Sara sa...

Åhh gud vad roligt för Er! :) Grattis!!! Blir ju helt tårögd ju. Många kramar till Er

När ett plus ett blir tre sa...

Åh vilka härliga nyheter! Stort Grattis!! :-)

Emma sa...

GRATTIS! Vilken lycka =)

Trivsamma förändringar sa...

Nämen gud vad glad jag blir för din skull!!! =) Såg precis på Familjeliv att de startat en tråd för BF Februari 2012 också, nu kan du börja hänga i den tråden! =)

STORT STORT Grattis till er!

Kram Maria

Sandra Cabrera sa...

Gud så kul! Grattis! *håller tummarna* Kram!

Titti sa...

Åh vad kul !!!! GRATTIS !!! Eran bebis kan verkligen vara lycklig som får er till föräldrar!!!Finns nog ingen jag känner som förtjänar detta mer än ni !! Kramar i MASSOR!!!!

annica sa...

STORT GRATTIS!!! vad roligt!

Jenny sa...

Stort Grattis till dig/er!!! :D

Tessan sa...

TJOOOHOOOO!!! GRATTIS FINASTE NI! Är så oerhört glad för eran skull, och nästa gång vi jobbar ihop ska jag krama dig hårt! Äntligen är tiden eran, och ni kommer bli världen bästa föräldrar!!!! Ett stort GRATTIS från hela mitt hjärta!

Anna sa...

Grattis!!! Och tack för din fina kommentar hos mig.
(Vilken fin blogg du har, hit ska jag återkomma!)

/Anna

Sophia sa...

Åhhh, vad glad jag blev nu :')
Massa grattis, och hoppas allt går superbra.

Kram kram <3

Anonym sa...

GRATTIS!!!!!!! :D :D :D du ser, nu kom det ;) när man minst anar det!

Stort grattis och lycka till nu :D

KRAMAR!!! /lising

Marie Dahlén sa...

<3 STORT GRATTIS OCH LYCKA TILL!!! <3 Så glad för din/er skull. Kram :)