fredag 3 juni 2011

Jag har precis kommit hem efter en löprunda. Behöver jag säga att det var VARMT!? Nu i efterhand kan jag tycka att det var alldeles för varmt för att springa. Men nu är det gjort och skönt känns det efteråt. Blir strax en härlig dusch, sen ska jag kolla in tv-utbudet för kvällen. Är dock tveksam till om det är något av värde att se. Helgerna brukar vara pinsamt dåliga ur tv-synpunkt.

J är i Ransäter på klassfest i någon stuga där. Han kommer vara där hela helgen. Kul för honom, men inte så kul för mig eftersom jag är helledig i helgen och gärna hade spenderat den tillsammans med honom. Nåja, imorgon ska jag in till stan och träffa brudarna och så ska jag sova över hos Katrin. Så det blir trevligt det också!

1 kommentarer:

Marie sa...

Jag nöjde mig med att gå en runda runt Grums jag och det räckte gott och väl kände jag :-)