tisdag 21 juni 2011

Förra veckan var vi på VUL och fick se vårt lilla mirakel i magen. Det var magiskt. Från att inte ha vågat tro på det, blev allt med ens mycket verkligt. Vi fick se ett pickande hjärta som slog fortfort. Det var så fint. Först nu törs vi tro. Först nu törs vi glädjas ordentligt.

Vi fick med oss en bild hem. Det ser bara ut som en suddig grå massa, inte alls som en liten minibebis. Men det är den vackraste suddiga gråa massan jag någonsin sett och jag kan inte slita blicken från den. För det det är min bebis. Vår bebis. Ibland undrar jag hur man redan nu kan älska något så mycket?

8 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

vilken vecka e du i?

Anonym sa...

Helt underbart :D SÅ glad för er skull

Anonym sa...

Vackert!

Sv: Jo, lite klokare blev jag nog :)

Jo det är klart ni vill!! :)
Kram

Linn

Jane sa...

Åhh undrar som övriga :) Vilken vecka? Måste väl vara över 8 om man kan se ett hjärta?
Vi åker till Öland v efter er tyvärr.. Ja nu är det bättre i magen, ska inte äta fet och flottig mat när man har problem med magen.. speciellt inte när det är jobbhelg och massa stress. Hihi! Kram på dig!

fröken solstråle sa...

Strålande vackert det måste vara en helt sjukt lycklig känsla att se ett pickande litet hjärta...=)

Grattis i massor till er åter igen!

kram

Marie sa...

Söt liten filur :)

Zara sa...

VAd kul, grattis på dig med :) När beräknas bebben komma?