onsdag 1 juni 2011

Jag och J har varit ute och gått en timme. Har diskuterat massa viktiga saker, som eventuella framtida husköp, eventuella jobb i Vänersborg för J, körkort för mig, ny bil till semestern (eftersom våran lilla rappliga bil verkligen sjunger på sista refrängen och inte kommer att kunna ta oss till Öland i sommar.) Och massa annat viktigt. Tror dock inte att vi kom fram till något direkt förutom att jag typ MÅSTE fixa körkortet snart och att vi behöver en ny bil för att kunna ta oss iväg på semestern.

En härlig promenad var det iallafall, men nu har jag fått värsta skavsåret på lilltån. Kände att det var på gång redan igår. Nu håller J på och laga lunch till oss. Så det blir födointag nästa, och sen är det dags att bege sig iväg mot jobbet.


Här brukar jag springa när jag är ute och är hurtig. Himla mysigt faktiskt.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Mysiga bilder :)

Förståeligt att du inte vill jobba - är ju så fint väder :) iaf här i Skåneland. Är kalla vindar men solen skiner :) skönt att sitta i lä.

Hur går allt med barn och så?

Kramar!! /lising