tisdag 7 juni 2011

Det har varit så himla mysigt idag! Kvällen med syster alltså. Först gick vi till H&M för att införskaffa lite nödvändigheter. Jag skulle främst ha ett par glajor eftersom jag råkade trampa sönder mina nya favoriter förra veckan. Dock fanns de inte kvar! SKIT.

Efter det gick vi iallafall och käkade mat på en uteservering. Till förrätt beställde vi in potatisklyftor med chilibearnaise och vitlöksbröd som vi delade på, och till huvudrätt blev det en supergod pasta!

Vi satt där och pratade och umgicks i över tre timmar! Och jag kände vad skönt det var att få lite kvalitetstid med lillasyster. Vi hann diskutera det mesta. Jag hoppas att det inte dröjer alltför länge till nästa myskväll.

Tack, finaste syster för födelsedagsmiddagen och det härliga sällskapet!




Stooora potatisklyftor.



Mycket god pastarätt.


Mätt och nöjd tjej.


1 kommentarer:

Marie sa...

Tack själv, kära du! :*