tisdag 26 januari 2010

Syrran kom hit runt 11.00. När hon hade gått hade jag jävligt svårt att komma igång med pluggandet. Det tog liksom emot. Som det så ofta gör nowadays. Efter en stund kom lilla mamma hit och hälsade på lite. Det var trevligt.

Jag och Rebecca körde hårt på boxen och blev svettiga och goa. Sen satt vi i hennes bil och pratade i nästan två timmar. Det där badet när jag kom in var ljuvligt!
Nu har jag faktiskt börjat plugga och läsa lite i mina olika böcker och försöker för tillfället sammanställa allt i skallen. Jag har börjat skriva lite smått, men det går långsamt. Klockan är väl för mycket antar jag. Jag får fortsätta imorgon.

Imorgon ska jag till stan. Några i familjen hade ärenden dit så jag tänkte passa på att hoppa av på Begvik och ta ett varv där under tiden. När jag kommit därifrån ska jag till tippen och slänga lite skit. Sen ska jag plugga resten av dagen. Kanske, kanske, jävligt kanske, att jag går på Step på kvällen, men jag skulle inte satsa några pengar på det.
Nu blir det snart sängen, bilen mot stan avgår redan klockan 9.00 imorgon.

0 kommentarer: