tisdag 19 januari 2010

Jaha, nu blev det visst ändrade planer igen. De ringde från jobbet för en liten stund sedan och frågade om jag kunde jobba imorgon bitti då en i personalen blivit sjuk med kort varsel. Och det gör jag ju så gärna! Så nu ska jag jobba mellan 7.00 - 13.00 imorgon. Det betyder att det blir sängen direkt efter So you think you can dance. Förhoppningsvis orkar jag ändå börja lite smått med pluggandet innan jag ska iväg och träna på kvällen, trots att jag inte får någon sovmorgon som jag tänkt.

Soppan smakade förövrigt alldeles utmärkt, särskilt tillsammans med vitlöksbrödet.


Potatis & Purjolökssoppa


2 kommentarer:

Therese sa...

Det är ju så gott med potatis & purjolöksoppa, och den såg minsann ruskigt smaskig ut! :)

Titti sa...

mums vad gott =) och nej,jag förlorar inte på det men du kan inte plocka ut gratisgrejer då....så det gynnar dig ju mer de handlar =)

Kram Titti