tisdag 12 januari 2010

Har hittills ägnat dagen åt att sova lääänge, läsa lite, göra iordning frukost och äta. Började ju med matdagboken idag. Det tar lång tid att hålla på och skriva ned allt man äter. Förhoppningsvis kommer man in i det snart. Och så har jag muttrat lite för att jag fortfarande inte fått något svar på mailen från min lärare. Jag har mailat två gånger och frågat om nytt studiematerial samt eventuell praktikplats, men har inte fått något svar. Det känns lite frustrerande eftersom jag just nu är inne i en jävligt lugn jobbperiod (januari och februari brukar vara tunt med jobb) och faktiskt har tid att plugga för en gångs skull. Och då kan jag inte eftersom jag inte har något studiematerial. Typiskt!

Idag ska jag nog göra hemmagjord müsli tror jag. Om jag hittar något bra recept och orkar pallra mig iväg till affären och handla ingredienserna vill säga. Annars blir det inte många handtag. Ska strax ta tag i disken. Och så ska vi försöka få ut annonserna på Blocket tror jag.

0 kommentarer: