fredag 22 januari 2010

Jag är helt slut.
Dagen har gått i ett rasande tempo. Jag kände mig smått utmattad redan imorse när jag vaknade och hade inte alls någon lust att gå upp. Men jag var ju tvungen. Fick ett mess av Katrin där hon skrev och frågade om jag ville med henne in till stan och kolla på en lägenhet. Det ville jag! Jag hade också ett ärende in till stan, för igår när jag kom hem från stan och packade upp mina fynd såg jag att det fattades ett skärp i midjan på min ena stickade kofta! Jag ringde till butiken imorse och förklarade detta och de sa att jag kunde komma in och hämta ett. Så det fick jag gjort idag. Jag hann även med att ringa ännu ett samtal och fixa lite diverse andra ärenden innan Katrin dök upp.

Det var jättemysigt att träffa Katrin igen. Jag har verkligen saknat henne. Vi måste börja umgås mer. Hon körde mig till direkt till jobbet efter vår stadstur och där har jag spenderat eftermiddagen och kvällen. Det har gått i ett hela kvällen! Riktigt jobbigt har det varit. Nu är jag helt snurrig i skallen. Och skittrött. Jag ska faktiskt inte vara uppe så värst länge till tänkte jag. Jag har dessutom lite ont i ryggen också till råga på allt. Ska kolla lite bloggar och sen göra mig redo för att krypa ned under täcket. Tidig uppstigning imorgon!

2 kommentarer:

Marie sa...

Jo det är inga småpengar direkt, tur att det finns försäkringar :-)

Ska också krypa i säng snart, har varit uppe och ränt sen klcokan sex i morse. Det börjar kännas nu :p

God natt :-)

Anonym sa...

Desamma vännen, desamma! Puss K