söndag 17 januari 2010

Det blev ganska sent igår vilket resulterade i sovmorgon idag. Men det var god mat och trevlig stämning. Mådde skitbra idag. Inget ont i magen, inget illamående. MEN precis nu har jag börjat känna mig konstig igen. Yr i knoppen, illamående och allmänt ont i magen. Det KÄNNS verkligen som om det har något att göra med att jag tog medicin för mindre än en timme sedan. Idag var ju dagen då det var dags att öka medicindosen. Annars har jag bara tagit på kvällen förut. Nu mår jag verkligen inte bra. Hoppas det går över för jag ska snart iväg och jobba! Undrar hur lång tid det tar för kroppen att vänja sig någorlunda. Jag måste ju fan kunna fungera normalt.

Ska lägga mig i soffan en stund nu.

3 kommentarer:

Marie sa...

Ja det verkar vara rejäla grejer det där. Hoppas kroppen vänjer sig fort :-)

Vet inte om jag heller skulle klara av nattarbete utan att känna mig som en zombie sen. Så jag håller mig nog till att jobba på dan :-)

Therese sa...

Ja det är sant, det är äckligt att dom använder samma smink på alla. Men dom gör iaf rent borstarna mellan varje person och egentligen borde dom ha såna där engångsborstar till mascaran.
Nej det fanns ingen möjlighet att smita iväg efter att dom sminkat en, dom höll så högt tempo på fotograferingen och trångt var det så dom som var sminkade fick sitta precis där dom tog korten och vänta på sin tur, och sen hade jag inte med mig nåt smink heller.

Ja verkligen, med dom priserna borde man få iaf en liten stund på sig att fundera på vilka bilder man vill ha!

T sa...

nja allså barnen har bara dagis 3 dagar i veckan 5 timmar per ggn..så det är inte så stor chans att föräldramötena är på förmiddagen, brukar vara på eftermiddagen..

menmen det löser sig nog=) Barn hittar ju sina egna vänner med.

Ja vågar prata med folk, tror inte jag behöver psykolog ial.. men det gör det såklart lite jobbigare i situationer med mycket okänt folk...

tack för alla kloka kommentarer jag får :) Blir jätteglad!