torsdag 21 januari 2010

Jag har varit till stan för att träffa min lärare och gått igenom min förra kurs och diskuterat min kommande. Det känns faktiskt att det inte är så mycket kvar nu!
Efter mötet drog jag en repa på stan. Jag shoppade som en galning. Jag hittade massor av reafynd! (Se bilden nedan) Om vi säger såhär; Allt på bilden skulle egentligen ha kostat 2600 kronor. Jag gav ungefär 1100 för rubbet! Fatta vad jag har fyndat! Eller vad säger ni om en liten väska för 25 pix, ett brett bälte för 37,50 och en kjol för 50 spänn?

Jag älskar den där känslan som infinner sig i kroppen när man hittar fynd.
Det som inhandlades var en svart klänning, en kortärmad tunika, en knallrosa klänning, en kuvertväska, 2 bastunikor, (Som jag älskar! Har redan två stycken) en mörkblå kjol med dragkedjor, ett brett bälte, 2 par jeans och 2 stickade koftor i lite längre modell. Jag har fortfarande inte fattat att kalaset inte gick på mer pengar! Jag köpte ändå två par jeans också. Unbelievable.



Imorgon ska jag träffa Katrin tror jag. Och sen ska jag jobba kväll. Jobbar förresten hela helgen. Blev bokad imorse. Sweet.

6 kommentarer:

Annika sa...

Åh vad fina kläder! Det kallar ja FYND! Kram :)

Therese sa...

Fina fina kläder! Kan det vara så att du shoppat den lila(?) tunikan på Gina Tricot? :)

Titti sa...

Åh vad kul !!!! Jag kan vilken dag som helst!! Säg bara vilken dag som passar dig! Så kan jag komma till veckan med kataloger och annat som du kan bläddra i en tid innan partyt =)

Kram Titti

Titti sa...

Det blir bra det... ska vi säga 17.30.. då kommer jag runt 17.00 med sakerna =)
Hör av mig i morgon =)

Kram Titti

Therese sa...

Ja Gina är bra grejer det!
Jag vill inte ha mer vinter jag heller.. Vår, det vill jag ha NU!

Marie sa...

Kul när man kan fynda så på rea :-)
Jag har varit hos veterinären nu i kväll jag, defintivt ingen rea. (Får väl lite pengar tillbaka när jag skickat in pappret till försäkringsbolaget).

Ha en trevlig helg :-)