fredag 15 januari 2010

Ja, inte för att skryta eller så men min hemmagjorda müsli var fantastiskt god. Riktigt, riktigt god! Terrade den idag för första gången och jag blev inte besviken.

Idag har jag inte gjort mycket. Pratat i telefon med Robert, handlat, varit till bolaget en sväng (som vanligt fanns inte det vin jag ville ha), och spånat lite på vad vi ska äta för mat i helgen. Jag har också köpt årets första semlor till mig och Jonas. Som vanligt en med mandelmassa till honom och med vanilj till mig. Jag borde kanske inte egentligen, men vad fan, man måste väl få njuta lite någon gång ibland!

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Jag hörde ryktas om att eventuellt dricka lite vin med flickorna men har inte fått det bekräftat ännu så vi får se hur det blir med den saken. Annars blir det nog tv och en soft kväll bara. Jag ska jobba imorgon bitti också så. Förvisso bara mellan 7.00 - 10.15, men ändå.

1 kommentarer:

Malin sa...

Visst är han??? Kommmer ju till udden i sommar, så man får försöka masa sig dit då!! Missade honom sist!! Hoppas du får en fin helg, även jag har varit till bolaget idag, så jag ska ta mig ett (några) glas vin ikväll! Vilken fräsig ide att bli stylad och fotad, blir spännande att höra om det! Kramiz m