söndag 10 januari 2010

Jag kan säga att förutom den oerhörda tröttheten igår kväll och en ännu mer uttalad trötthet imorse när jag vaknade, (det kändes som om jag precis lagt mig efter en helkväll på krogen och som om jag sovit 5 minuter ungefär. Och som om någon slagit en gummiklubba i skallen på mig.) kan jag inte säga att jag haft några andra biverkningar av medicinen so far. Bara denna trötthet. Och håller det sig till det, kan jag nog överleva.

Nu återstår att se om jag törs ta en ny tablett ikväll. Jag har läst mig till att folk som har tagit en halv tablett i VECKAN har mått pyton. Jag ska ta en och en halv tablett om dagen sen är det tänkt. Men tänkte börja med en halv om dagen för att långsamt trappa upp. Eftersom jag inte känt så mycket andra biverkningar lutar det nog åt att jag tar en till ikväll.

Har ägnat en del av dagen till att läsa. Annars idag ska vi ta tag i det där med att lägga ut lite saker på Blocket. Och kanske beställa en spis. Kanske.

3 kommentarer:

Ananas sa...

Skönt att det inte blev värre än tröttheten. Hoppas det håller i sig. *håller tummarna*

Marie sa...

Hoppas du slipper fler biverkningar nu då :-)

Kan ju vara en fördel också om man vet vad man vill läsa *s*

Joh@nn@:s sa...

vad ska du sälja nu????