fredag 29 januari 2010

Världsordningen är skakad i grunden, det säger jag bara! Jag vet inte var det ska sluta. Det känns inte ett dugg kul.
Men annars har det varit en fin kväll tillsammans med några av flickorna. Jag återkommer kanske med några bilder imorgon.

Idag har jag varit och införskaffat mig ett par nya längdskidor. Jag har förvisso redan ett par i rätt okej skick, men dessa var det så bra pris på att jag inte kunde låta bli. Jag köpte även ett par pjäxor. Nu ska jag bara ha ett par bindningar och ett par stavar. Det är typ slutsålt på allt sånt i hela Sverige. Denna rekordvinter har lockat fram skidentusiaster från alla möjliga håll och kanter och de köper och köper. Jag borde även införskaffa mig en ordentlig dress med termobyxor och jacka. Vi får se hur det blir med den saken. Förmodligen hinner jag inte ens börja åka innan snön försvinner.

Nu måste jag lägga mig och försöka sova. Det har varit en omtumlande dag.
Imorgon väntar plugg större delen av dagen.

1 kommentarer:

Annika sa...

Vad har hänt? :( kram