söndag 10 januari 2010

Efter att vi grejat nästan hela dagen kände jag att jag behövde vila upp mig lite. Jag passade på att hälla upp ett bad och glida ned i. Sen la jag en ansiktsmask. (Jonas tog en bild som jag tänkte lägga ut på spektaklet, men jag ändrade mig. Den är inte fager.) Det händer kanske någon enstaka gång per år att jag lägger en ansiktsmask. Jag är bättre på att försöka peela mig.

Jag slog på stort och passade även på att göra en hårinpackning och filade fötterna. Det kändes riktigt skönt med lite vardagslyx sådär faktiskt. :)
Nu känner jag att ögonen börjar gå i kors på mig av trötthet. Och jag som hade tänkt börja i den nya boken ikväll! Det får nog dessvärre vänta tills imorgon. Måste tillägga att det är OERHÖRT skönt med en ledig helg! En hel helg dessutom. Skönt som attan.

0 kommentarer: