fredag 9 december 2011

Fy, vilket väder vi har! Vi har bestämt oss för att inte chansa och åka hem idag, utan stannar här tills imorgon. Jag har varit vaken sen J:s klocka ringde runt 6.30 och kommer troligtvis inte att kunna somna om något mer. Ligger och slökollar på tv och fryser som en liten hund. Funderar på att gå upp och fixa lite kaffe och macka snart, men orkar inte riktigt ännu.

Igår var jag med J till hans jobb och fick gå på tur. Fick även träffa två av hans trevliga arbetskamrater. J:s kontor var inte överdrivet upphetsande, då det var väldigt opersonligt och sporadiskt inrett, men jag hoppas att han kommer att fixa iordning lite mer snart så det blir lite trevligare. Efter besöket tog jag mig en tur på stan. Jag var väl ute i en timme ungefär och sen hade jag skitont i fogarna.

1 kommentarer:

Marie sa...

Skitväder här med. Regn och blåst. Hade gärna fått varit lite vintrigare för jag ska in till stan och handla julklappar nu.

Trevlig dag :)