söndag 11 december 2011

Nu börjar det bli svårt att hitta några kläder i garderoben som inte sitter åt eller ser helt åt helskotta tokiga ut när man tar på dom. Några jättebra plagg har jag, men man kan ju inte ha samma kläder på sig varje dag tyvärr. Jag tänker dock inte köpa massa nytt nu när snart graviditeten är över, utan försöka hålla till godo med det jag har.

Apropå kläder så måste jag bara berätta att jag verkligen älskar Kappahls Newbie-serie. De har otroligt mycket fina kläder till bebisar. Konstigt nog har jag inte köpt ett enda plagg från serien. Mycket märkligt. Jag gillar de neutrala färgerna, och att plaggen är gjorda i ekologisk bomull är ju inte heller fy skam. Några absoluta favoriter är byxorna med knappar på bilden nedan och den stickade overallen med knappar. Skulle vilja ha nästan alla plagg i serien!























4 kommentarer:

Wilda Mathilda sa...

Åååh, vilka fina kläder!
Tack för tipset om Kappahl. Jag har inte hunnit dit ännu. :o)

KRAM

Erika sa...

Tunika/klänningen som är i rosa har vi köpt i lila. Den är SÅ fin ;-)

Trivsamma förändringar sa...

Tycker också Newbie-serien är helt underbar! Ebba har 4 av plaggen du visar. De översta byxorna, de vita tightsen, bodyn med grenar och den rosa klänningen fast i vitt. Tightsen är de som är mest använda av allt vi har! =)

Anonym sa...

Har ett par sådana vita byxor om du vill ha, helt oanvända :D