torsdag 1 december 2011

Jag är trött som en liten sork. Sömnen har varit allt annat än sammanhängande, och sen har jag drömt en massa konstigt inatt också. Orkar inte berätta, men jag kan säga att drömmen bland annat innehöll tre klasskamrater från mellanstadiet, en jäkla massa vatten, en hoppande lax(?) och två bobbycars.

Nu ska jag iväg till lab och trängas med 50 pensionärer eller så. De brukar alltid vara där och hänga på låset klockan 8.00. Eventuellt går jag kanske och lägger mig en stund igen sen om inte den friska luften ger mig någon form av kick så jag blir pigg. Jag har inga direkta planer för dagen, så jag skulle KUNNA lägga mig om jag vill. Sweet.

1 kommentarer:

Helen.HUSnrNIO - Vinn härlig julklapp från Vossatassar sa...

Känner igen mig i dina trötta fraser!
idag var det minst sagt kämpigt at gnugga tröttheten ur ögonen...

Ha en fin dag tillsamans med pensionärerna...

Helen.HUSnrNIO