lördag 3 december 2011

Dålig uppdatering här. Vi tog oss en skitlång sovmorgon imorse, sen åt vi mysfrukost och sedan dess har vi grejat i hemmet. Nu ska det bli ordning på torpet en gång för alla! Jag hoppas även att barnrummet ska bli klart idag. Det blir grejande hela dagen alltså. Men nu var jag tvungen att ta en liten paus, för jag blev så andfådd. Jäkla kropp. Det är perfekt väder att vara inne och greja i också, för ute regnar det och blåser som tusan och det ser allmänt otrevligt ut när jag kollar ut genom fönstret.

Snart dags för lurre nu. På återhörande senare!

2 kommentarer:

Joh@nn@:s sa...

absolute kan jag köpa med OM jag hittar dom =) du får gärna skicka bild så jag vet hur dom ser ut men jag byter bara färgen =) så du får dom du ska ha =) jag skriver upp de på min lista vettu =) och jag har samma nr =)

Joh@nn@:s sa...

vilket mått är de eller finns de bara en stl =)