onsdag 7 december 2011

Dessa två dagar har jag knappt gjort någonting. Det är skönt att bara vara. Jag har sovit ganska dåligt på nätterna eftersom jag har svårt att hitta någon skön sovställning så när jag vaknat på morgonen när J går upp för att gå till jobbet har jag haft svårt att somna om, men ändå lyckats till slut efter många om och men och då har jag sovit till närmare 10.30 både igår och idag! Helt sinnessjukt. Men säkert välbehövligt. Jag har varit orolig för att jag ska vara uttråkad och inte ha något att göra när jag är ensam här på dagarna när J jobbar, men än så länge har det bara varit skönt att slappa och bara ta det lugnt och inte göra någonting. Faktiskt.

Idag är planen att jag ska försöka mig på lite yogaövningar och avslappningsövningar och sen när J kommer hem ska vi ta oss en kort promenad. Apoteket behöver uppsökas bland annat. Jag är så täppt i näsan och tänkte försöka hitta någon bra gravidvänlig nässpray. Vi hade tänkt att eventuellt gå på bio ikväll, men det är inga bra filmer som går nu som vi vill se, så det blir nog bara lite mys hemma istället. Nu har vi fått ihop dagbädden som agerar soffa på dagen och säng på natten. Superskönt!

0 kommentarer: