fredag 23 december 2011

Tänk, idag är det bara trettio dagar kvar tills liten är beräknad att kika ut till oss. Jag längtar som en tok efter vårt lilla knyte. Jag längtar efter att få hålla vår alldeles egna bebis i famnen och snosa på det lilla bebishuvudet och jag längtar efter att få ge min villkorslösa kärlek till detta lilla mirakel som växer inuti mig.

Tänker och undrar varje dag vem det kan vara, hur han/hon ser ut, om den får J:s lockiga hår, eller mina blåa ögon... Det är svårt att förstå hur man kan älska någon så otroligt mycket när man aldrig ens träffat personen i fråga ännu.


Min och J:s bebis i vecka 18+0

2 kommentarer:

Essi sa...

Vilken fin bebis det är!! Önskar er alla 3 en riktigt god jul och massa styrka till dig, snart är miraklet här!! KRAM

Caroline Elisabeth - Mamma till Jennifer sa...

Åh snart har den lilla bebisen här! :) Nu går det fort ska du se! Ville titta in och önska er en riktigt god jul. Massa kramar! :)