tisdag 4 januari 2011

Trött, så trött. Det har varit en lång dag. Jobbade till 15.30, sen gick jag och fixade mig ett träningskort för 2011 och passade på att träna direkt när jag ändå var där. Det gick förbannat dåligt och jag var skitsur när jag gick därifrån. Löpbandet var inte snällt mot mig, orkade nästan inte springa alls. Har jag verkligen fått så dålig kondis de senaste tre månaderna utan träning? :(
Jaja, jag blev svettig iallafall. Och förhoppningsvis blir det bättre.

Gaby kom hit vid 17.00 och vi har suttit och samtalat i min soffa under kvällen. Mycket trevligt! Nu har jag och J ätit mat och kollat på en dokumentär om origami. Ja, det är sant(!?!) Jag vet inte vad som har farit i oss. Well, nu är det nyheter och sen ska det inte dröja alltför länge tills jag går och lägger mig. Är helt väck. Lär ha världens träningsvärk imorgon. Gah.

0 kommentarer: