söndag 9 januari 2011

Inga vinster denna vecka. Bättre lycka nästa gång kanske? Hähä.

Vi har ätit middag - potatisgratäng och fläskfilé. Nu är jag dödstrött och ska faktiskt krypa ner i sängen. Jobbar imorgon igen, men tack och lov slutar jag redan 12.30. Vet inte hur jag ska orka med tre arbetsdagar till. My back is killing me. Grinade en skvätt av smärta förut till och med. Känner mig helt ledbruten. :/

Nu en fråga till er läsare, främst då inredningsintresserade.
Kan man ha denna stake "Rosetta" framme året runt eller är den alltför adventig?
Enligt mig är den för fin för att stängas in 11 av årets 12 månader, men vad vet jag? Vad tycker ni?



4 kommentarer:

Marie sa...

Inte för att jag kan så mycket om inredning men jag håller med dig. Den är för fin för att bara få vara framme en månad om året.

Kan inte din sambo massera ryggen på dig en stund? Lite borde det väl hjälpa?

Zandra sa...

Ha den framme på en bänk el skänk =) Vet många som har den framme året runt =) Kramis

Milla sa...

Zandra: Ja, jag tänkte ha den på en byrå i sovrummet tror jag. :) Eller på skänken i vardagsrummet. Inte i fönstret iallafall. Tack för tips! :)

fröken solstråle sa...

Den kan du ha året om!!!!! SJÄLVKLART!
Jättefin för övrigt=)

Kramar