måndag 17 januari 2011

Jag har varit så jefla duktig idag. Jag tränade efter jobbet. Jobbigt, men oerhört skönt. Det gick MYCKET bättre än förra gången jag var iväg faktiskt. Nu är tanken att jag ska försöka fortsätta detta tränande en tid framöver. Hur det går med det är en annan femma. Jag är en riktig periodare när det gäller träning och orken och motivationen sviker mig allt som oftast. Men jag ska verkligen försöka.

Jag har lagt ribban högt. Min ambition är att försöka komma iväg ungefär 3 ggr/vecka i snitt. Och jag går ut hårt genom att starta med en fyradagarsvecka bestående av träning. Håhåhjaja. Jag är glad om jag kan gå imorgon och sätta mig på toaletten utan hjälpmedel. (Kommer förmodligen ha träningsvärken from hell.) Men försöka går ju.

Såhär ser min kommande träningsvecka ut:

Måndag: Löpning.
Tisdag: Step Intervall (kondition och styrka kombinerat)
Onsdag: Löpning + vattengympa.
Torsdag: Low muskel (aerobic och styrka kombinerat)

2 kommentarer:

Therese sa...

Det var inget dåligt schema det, duktig du! :)

fröken solstråle sa...

Snyggt jobbat!!! Keep up the good work!
Visst är det skönt ändå när man känner att man kommit igång?? =)

Kramar