lördag 22 januari 2011

De där jävla värmevallningarna alltså. De kommer som en blixt från klar himmel och jag blir fan sjösvett på fem röda. Det känns som jag ska brinna upp. Jag måste kasta av mig kläderna. Detta har hänt mig x flera de senaste dagarna och framförallt idag.

Men jag får väl vara glad att det är den enda biverkningen jag haft från Pergon. Som tur är går det över ganska snabbt igen.

Nu ska jag gå och lägga mig. Jag har suttit och läst i olika forum och diskussionstrådar som handlar om Pergotime och graviditet och sånt halva kvällen. Börjar bli nervös nu för om det kommer att hända något därinne i äggstockarna eller inte.

Ska ta mig en sjuhelsikes sovmorgon imorgon och försöka vila upp mig inför kommande arbetsvecka.



2 kommentarer:

Jane sa...

Usch! Vet precis vad du menar.. Känns som att man är i klimakteriet. (kan jag tänka mig..)
Hoppas att din helg blir bra trots extra jobb.. Ska sj iväg i morrn en sväng. Om jag kan gå vill säga. Körde ett mördar-pass på gymmet. Benen har redan börjat strejka. Spec insida lår :D Duktiga vi är som tränar! KRAM!

Anonym sa...

Tack du :) Jag ska läsa socialpsykologi och jag är på kmti :9

/Linn