torsdag 20 januari 2011

Ännu en arbetsdag till ända.
Fan, vad jag är trött idag. Himla, himla trött.
Och himla, himla osugen på att gå och träna. Jag har nämligen träningsvärk i varenda kroppsdel och muskel som går att röra på. Nederkroppen är värst i nuläget.

Men jag SKA tvinga mig iväg sen för ett pass Low Muskel ändå. Det ska jag. För nu har jag bestämt mig för att jag ska det och då blir det så. Dessutom har jag ju tre dagar utan träning framför mig sen, då jag förhoppningsvis kan läka och hinna bli helad i musklerna innan det är dags för en ny träningsvecka igen.

Har fått mina första biverkningar av Pergon. Värmevallningar. Inga dåliga sådana heller. Det känns som om jag står mitt i helvetet och håller på att brinna upp ungefär. Men det går över ganska fort igen. Men lite obehagligt är det.

Annars har jag inget nytt att förtälja.

2 kommentarer:

Marie sa...

Kan ju hoppas på att det stannar vid den biverkningen :-)

Ja jobba på akuten kanske vore nåt, så länge ingen kräks när jag ser eller hör :p

Nej det var ett tag sen som jag var i badhuset. Får se när jag kommer igång igen *s*

Essi sa...

Usch va jag oxå var trött idag när jag väl kom på jobb. Efter två sprutor i vardera arm kom jag äntligen fram till en bastu. Värmeregleringen hade haft något fel i över 1 dygn så vi hade 48 grader varmt i vårt rum så ja, de här med värmeväxlingarna är rätt bekant här oxå idag ;) Kämpa på, ska besöka dig imorron igen. Nu in i sängen och läsa bok. Kram