söndag 23 januari 2011

Idag har jag nästan bara latat mig, precis som jag hade tänkt. Har självklart plockat lite hemma också - diskat, vattnat blommor och tvättat två maskiner. Nu doftar det så himla gott här i vardagsrummet (där kläderna hänger på tork) från sköljmedlet. Det luktar rent och fräscht! Ljuvligt.

Annars har dagen inte bjudit på några större äventyr för min del. Gaby var här en sväng förut, så det var kul att snacka lite med henne!
Imorgon är det tillbaka till jobbet som gäller. Slutar 16.00 och efter det tänkte jag gå raka vägen och träna. Ryggsäcken är redan packad.

Sitter just nu och kvällsfikar med en kopp svartvinbärste och rostade mackor med jordgubbsmarmelad och ost. Tror minsanna att det får bli några kardemummaskorpor också!



1 kommentarer:

Ananas sa...

Snygg layout på sidan :)