söndag 9 januari 2011

Är sinnessjukt trött och har så ont i kroppen att det känns som om jag ska gå av på mitten. Ryggen är värst och då främst axlarna/nacken. :( Jag behöver verkligen en massage. En ordentlig en. Det är något som jag alltid tänker att jag ska unna mig, men som aldrig blir av. Jag blir så snål. För det kostar med massage. Men kroppen ska hålla i många år till så jag borde verkligen ta tag i detta.
Ibland känner jag mig verkligen äldre än vad jag egentligen är.

Det är tungt på jobbet just nu. Mycket att göra. Fullbelagt. Och på helgen är vi ju en person mindre också, så man är ensam mellan 10.45 - 15.45.
Lunch intogs i all hast, på stående fot när klockan var 14.45.

Jag har plockat lite hemma nu och satt på en tvättmaskin.
Kändes åtminstone som att kroppen mjukades upp lite av den varma duschen som jag tog nyss. Och nu ska jag äta en vaniljsemla som J gjort alldeles själv så kroppen lär mjukas upp ytterligare, fast på ett helt annat sätt. Höhö.

0 kommentarer: