söndag 16 januari 2011

Jag har suttit i Annikas soffa och hängt ett par timmar. Det var trevligt. Vi käkade vaniljsemlor och drack te. Mumsigt värre. Nu får det dock vara slut med godsaker ett tag framöver har jag tänkt. Men med tanke på min oerhört dåliga karaktär så kan det bli svårt att stå emot. Men jag ska göra mitt bästa. Imorgon ska jag iväg och träna direkt efter jobbet. Måste verkligen komma igång med det.

Vann inget på det där jäkla Bingolotto heller. Blir himla grinig när jag går vinstlös. Ändå tänker jag "men nästa gång kanske..." Dumt. Men man hoppas ju alltid på bättre lycka nästa gång.

Nu ska jag snart gå och packa träningsväskan och förbereda lite inför morgondagen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har Familjeliv =)

Det kommer, kände mig lite depp i går.

Har du börjat med pergo nu?

Kram

Malin sa...

Tycker att Bingolotto har ryckt upp sig faktiskt. Känns modernare och fräschare nu!