söndag 16 januari 2011

Har precis klivit ur duschen här. Och lord, vad skönt det var att få tvaga sig! Eftersom vi var vattenlösa igår kunde jag inte duscha då. Vattnet kom förvisso tillbaka framåt kvällen, men det var dåligt tryck, dessutom hade vi ju fått direktiv om att koka det så jag vågade inte duscha i det lortvattnet. Men idag tog jag risken. Hähä.

Diskmaskin numero uno är också igångsatt. Misstänker att jag behöver köra en till sen, med tanke på alla tallrikar och annat som var kvar sedan i fredags, plus det vi använde igår. En hel del grejer som ska handdiskas är det också, så jag lär inte vara sysslolös idag iallafall. Det är i såna här situationer som man verkligen märker vad beroende man faktiskt är av vatten!


2 kommentarer:

Lisa sa...

Fin blogg du har... =0)

Skulle dock vilja öka bredden på själva inläggsdelen som är lite väl smal. ;0P

Lisa sa...

Tack så mycket... =0)

Jo, om man jämför med menysidan så är inläggssidan väldigt smal. ;0)

Okej, du kanske får göra det, hehe. Det är kul att ändra design ibland. =0P