torsdag 18 augusti 2011

Idag fick jag tag på min barnmorska. Samtalet kändes inte sådär väldigt positivt.
Hon sa att man absolut kan ha huvudvärk under graviditeten, men kanske inte den typen av huvudvärk som jag beskrev. Hon trodde inte att det hörde ihop med graviditeten.

Det känns olustigt. Jag hade önskat att hon bara sagt att det var helt normalt och inget jag behövde oroa mig för. Istället skulle hon diskutera saken med några kollegor och ringa upp mig igen senare under dagen. Hoppas verkligen att det inte har med tumören och min sjukdom att göra. Tänk om den ligger därinne i skallen på mig och är stor som ett äpple. :(

Ingen bra start på dagen direkt. Jag har iallafall ingen huvudvärk idag. Men nu ska jag försöka koppla bort det för en stund och inte oroa mig alltför mycket. (Och det vet ni ju hur det blir med den saken, jag är Miss Worrier number 1)

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas inte de har med tumören o göra, och större har den nog inte blivit. Men skall inte skrämma dig, men ring till läkaren, för jag hade konstant huvudvärk o synen började rubbas, så ha koll på synen för förändras den så ring DIREKT...

Kram på dej