lördag 20 augusti 2011

Tidigt imorse vaknade jag av att jag fick kramp i benet. Jävlar i min lilla låda vad ont det gjorde! Jag kunde inte hejda impulsen att skrika rakt ut, vilket gjorde att käre J vaknade och blev lite rädd. Det gjorde nåt så fruktansvärt ont, ondare än vad det brukar göra. Dessutom satt det i ganska länge innan det släppte. Förut tog jag en lur i soffan och då fick jag kramp igen. Ajaj. Om jag håller på att skrika ihjäl mig för lite kramp, då vill jag inte ens tänka på hur det kommer kännas att föda ut ungen. Höhö.

Jag kände att huvudvärken var på intågande förut, därför gick jag och la mig och vilade på soffan ett par timmar direkt jag kom hem från jobbet. Det funkade uppenbarligen, för nu sitter jag här nyduschad och känner mig relativt pigg och har ingen huvudvärk! Nu blir det käk och So you think you can dance på tv. En tidig arbetsdag väntar imorgon igen.

4 kommentarer:

Marie sa...

Kramp är inte kul. Jag hade en period där jag aldrig kunde sträcka ut mig i sängen när jag vaknade på morgonen. Fick kramp i vaden med en gång då *huu*

Hoppas kramperna och huvudvärken ger med sig helt snart :-)

Marie sa...

Ja än så länge har det varit en bra helg :-)
Din med hoppas om man tar bort krämpor och jobb?

Marie sa...

Skönt att du känner så :-)

Jag använder inte nagellack så ofta för att jag för lat. Och för att jag inte får till det snyggt *s*

Malla sa...

ajaj med kramp! men smart att vila bort huvudvärken :)