söndag 7 augusti 2011

Igår bjöd jag min fina J på en trerätters födelsedagsmiddag. Till förrätt gjorde jag en smaskig kantarellsoppa med vitlöksbröd, huvudrätten bestod av kycklingfilé med timjanbakad potatis och ädelostsås och till efterrätt blev det kladdkakemuffins med grädde och blåbär.

Efter maten gick vi till Mia och Olle för de hade lite party. Var trött som en get när vi kom hem runt 00.30.
Nu ska jag försöka plugga lite körkortsteori tänkte jag. Men känner mig egentligen inte särskilt sugen om jag ska vara ärlig.









3 kommentarer:

Elza sa...

Du är fantastisk på att fixa mat borde göra en receptsamling. Härliga bilder också.

När ett plus ett blir tre sa...

Det där såg ju supergott ut alltihopa. Smaskens! :-)

När ett plus ett blir tre sa...

Jag vet inte riktigt vad jag har tänkt mig för sorts foton, hoppas på tips från fotografen. :-) Tror dock att många kommer bli i svartvitt, tycker det är fint. Sedan vill jag även att sambon, lite mot hans vilja, ska vara med på något kort också. Jag vill ha hela familjen förevigad. :-)

Nu har jag ju inte varit där ännu, men tycker definitivt att du ska boka in en tid hos en fotograf om du känner dig sugen.

Jag hade dock inte tänkt göra besöket riktigt så här sent i graviditeten men han har haft semesterstängt så då blev det som det blev.