tisdag 23 augusti 2011

Det blev en riktig långdag i stan för vår del. Först åkte vi till Jysk, men handlade inget. Sen väntade ett besök hos barnmorskan. Fick ju en extratid dit eftersom min huvudvärk varit så påtaglig den senaste tiden. Jag fick kollat blodtrycket, och det var perfa - 120/60, sen skulle hon skicka en remiss för provtagning för att kolla blodsocker och blodvärdet igen. Jag fick även med mig moderskapsintyget hem, så nu är det väl snart dags att skicka in det.

Efter barnmorskebesöket köpte vi med lite fika och åkte hem till J:s syrra + barn och hälsade på. Det var jättetrevligt. Jag fick låna en massa bra yogamaterial och även en film med övningar som är bra när man är gravid.

Vi avslutade med ett besök hos svärisarna där vi satt ute i solen och käkade pizza. Mysigt!
Nu har jag fått lite ont i huvudet igen, men än så länge är det ingen fara.


3 kommentarer:

Marie sa...

Tror du missat lite i texten för just nu ser det ut som du var till Jysk och kollade upp dig ;-)

Men jag förstår vad du menar i alla fall *s*
Hoppas du får sova gott :-)

Marielle sa...

Vilken tur att du gör det! :)
Tackar så hjärtligt! :)
Hoppas huvudvärken din ger med sig, jobbigt att gå så, vet ju själv när man klagar över att ha haft den nån dag bara..

Kram

Josefin Kumlin sa...

Hej Milla! Tjuvläste din blogg nyss =). Bra att du gillar yoga grejjerna. Låt mig veta om det är ngt du inte fattar så kan jag gärma hjälpa. Kram på dig o magen!