söndag 21 augusti 2011

Imorgon är det dags för RUL. Jag är sjukt nervös, nästan kräknervös, men samtidigt väldigt spänd av förväntan. Jag längtar som en galning tills jag får se liten igen. Det finaste jag har här i världen.

Hoppas nu bara att min lilla bebis mår bra. Nu ska jag försöka sova. Misstänker att det är lättare sagt än gjort dock. Har en massa tankar som virvlar omkring i huvudet på mig.

Ni kan väl tänka på mig och skicka lite positiv energi åt mitt håll imorgon runt 11.30. Okej?


Färskaste bilden på magen är från ikväll. Vecka 18 (17+6)

6 kommentarer:

Jane sa...

Håller alla tummar jag har :) Allt kommer gå kanon ska du se! Många kramar <3

Anonym sa...

Håller oxå tummarna här..

Lycka till gumman!!

MrsLi sa...

Håller tummarna stenhårt!! Skall tänka på dig 11:30

Malla sa...

jag håller ala tummar och tår att allt ser bra ut! hoppas ni får fina bilder på den lille/a med er hem!
kram

Anonym sa...

Läste på FL att det hade gått bra - så SKÖNT!
På torsdag är det min tur och jag börjar bli redigt nervös!

Och så fin mage har du!

Anonym sa...

Läste att de gick bra =)) guuu va skönt..Nu vill ja se den lille.. Fick ni se vad de är för en??