fredag 26 augusti 2011

Det blev inte så mycket vilande, men det gör inget. Det blir nog inte så sent ändå ikväll. Jag är vrålhungrig nu och kan knappt tänka på någonting annat än västerbottenpaj.

Förresten så tror jag att jag kände av liten förut. Det kändes som om någon rumsterade om riktigt därinne i magen. Flera gånger kände jag en oidentifierbar känsla i magen innan det försvann. Jag vill känna mer!


Jag älskarälskarälskar att vara gravid. Bara så att ni vet. Hoppas att jag kommer fortsätta må såhär bra resten av tiden också. Så lycklig som jag är nu har jag aldrig varit förut.



3 kommentarer:

Trivsamma förändringar sa...

Så fin mage du har fått!

Jag älskar också att var gravid. Det är fantastiskt att allt fungerar och att det växer en liten bebis i magen!

Hoppas ni får en trevlig kväll, kram Maria

K sa...

Fina, fina du!! Magen klär dig verkligen. :) KRAM.

Essi sa...

Så söt bebismage du fått och du, vilken härligt bild det var på bebisen. Nu kan jag inga vänta till 22 Januari nå mer!! Vill träffa lillen redan! Kram