måndag 7 mars 2011

Dagen har gått snabbt faktiskt, trots att jag inte slutade jobbet förrän kl 16.00 idag. (Man blir lätt bekväm och van vid att sluta runt tvåsnåret när man bara jobbar 75%)
La som sagt ut kläder på Tradera igår. Gjorde en snabbrensning i garderoben på typ tio minuter och vips så försvann 26 plagg! Vi får väl se om någon är intresserad av att köpa dom eller om jag måste skänka dom till Myrorna eller liknande.

Jag har inte hunnit med så värstans mycket idag efter jobbet inte. Och eftersom jag inte är helt kry så spar jag lite på energin. Strax blir det en dusch och sen lite kvällis - vegetarisk lasagne.

Yours truly här har förresten namnsdag idag. Jojo. Valfri gåva mottages tacksamt. :D

3 kommentarer:

Rebecca sa...

Ja det e helt sjukt =) Det va min dröm med. Men kunde aldrig tro jag skulle få det :O

Kram ( hoppas snart på er tur )

Marie sa...

Grattis på namnsdagen :-)

Evelina sa...

Grattis på namnsdagen!! :-)

Jag ville bara skriva en rad och säga att jag håller mina tummar för att ni ska få gå igenom graviditet, förlossning, småbarnsliv, smärta och sömnlösa nätter snart!
Vi fick vänta i 8 månader innan ett plus och visst är inte det så länge egentligen men av vissa orsaker var jag helt inställd på att jag kanske aldrig skulle kunna bli gravid. Hemska tanke och vilken tacksamhet jag kände när jag faktiskt blev gravid. Jag tror att den känslan, när man på riktigt är rädd för att aldrig få vara med om det gör så att man klarar av allt det onda och jobbiga som följer med graviditet och förlossning kanske ännu lite bättre. Man är bara så glad och tacksam för att få vara med om det!
Så när den dagen kommer för er, är du säkert en sån som skrattar dig genom illamående och foglossning precis som jag gjorde (för det mesta haha).

Många kramar