onsdag 2 mars 2011

Jag har haft min syster + systerson här på besök. Mycket trevligt! Han är verkligen helt ljuvlig den där lilla kotten.

Imorse vaknade jag upp och hade jätteont i halsen och näsan rann. Hade även lite feber. Trotsade detta och körde lite zumba ändå, nu mår jag ännu sämre så det var nog dumt av mig.

Ska strax åka och hälsa på lilla mormor en sväng. Hade även tänkt städa lite idag, men energinivån är låg. Väldigt låg. Jag ska jobba imorgon igen och har dessutom tagit på mig ett extrapass på fredag. Känns just nu sådär kul. Men jag får väl vila upp mig under helgen sen.
Hoppas ni får en härlig onsdag!

3 kommentarer:

Sara sa...

jag ska pigga upp dig imorrn! :)

Marie sa...

Mår lite bättre idag i alla fall, du får krya på dig du med :-)

Essi sa...

Vilken härligt lite kille de var, gilla håret!! Du, lyssna på din kropp och låt den få vila när den behöver det. Hoppas du mår bättre imorron! Kram