måndag 7 mars 2011

Jag har suktat länge och väl efter denna kristallkrona i omgångar, men alltid tyckt att den varit aningens för dyr för min arma plånbok. Men när jag gick in på en bekants blogg så var den där igen. Och jag fick återigen upp ögonen för hur mycket jag faktiskt tycker om den.

Och som en skänk från ovan dök det ner en rabattcheck på Ellos på 50% rabatt på den dyraste varan i brevlådan imorse. Slump? I don´t think so! Så som ni förstår var jag tvungen att beställa denna skönhet till det fantastiska fyndpriset av 750 riksdaler. Fast min är inte svart som på bilden utan i ANTIK-färg som det så fint hette. Blir nog skitbra tror jag, fast jag har inte riktigt bestämt mig för var den ska få bo ännu?

3 kommentarer:

Therese sa...

Tjusig! Den kommer nog passa bra i ert hem tror jag :)
Kram

K sa...

Finfin! Skickar en stor kram från värmen, tänker på dig lilla <3

Klart du blir mamma snart, det vet jag. Mailar när jag är hemma igen, internet är lustigt nog (...) apdyrt. FNYS. Kramar från Kerstin

Zandra sa...

Den är superfin =) Ja har exakt den som är på bilden =) Har haft den i över 2år o jag älskar den =)))) Kramis