fredag 18 mars 2011

Denna dag har gått så otroligt snabbt! Jobbade först till 12.30, sen mötte jag upp Annika och så gick vi ner till byns underbara inredningsbutik och handlade lite. Sen knatade vi hemåt igen och mamma kom och hämtade upp mig hemma. Vi var och fikade hos mormor och sen åkte vi och hämtade ut några paket till mig och handlade mat. När jag kom hem packades alla paket (fem st) upp och sen satte jag igång med pillgörat sätta-fast-prismor-på-lampa. Fan, vad sjukt tråkigt och pilligt och irriterande det var. Men nu är lampan i köket klar! Det blev fint. Ska visa en bild på resultatet senare.

Har precis varit ute och kastat en massa kartonger i kartong-containern. Nu sitter jag med ett glas rött i soffan och väntar på att Let´s Dance ska börja. Fredagsgodiset är såklart också inhandlat. (Men det blir inget provsmakande innan maten förstås.) J håller på med middagen, det vankas fiskgratäng a´la Leif Mannerströms recept. Vad skönt det är att det är helg och att jag är ledig, även om helgen kommer vara fullspäckad ändå. Men bara med roliga saker!

0 kommentarer: