onsdag 9 mars 2011

Vi åkte 10 mil för att hämta hem våra nya köksmöbler! Fina, robusta, gamla möbler. Med tassar på fötterna och fina detaljer i träet. Jag älskar dom! Blev kär i möblemanget redan när jag såg bild på det, men när jag fick se det i verkligheten var det ännu vackrare ändå. Ett bord och sex stolar.

Det ska målas om och så ska jag försöka mig på att klä om stolarna. (Hur i helvete det nu ska gå till?!) Vinrött passar inte riktigt in här hos oss så det blir något ljusare tyg istället. Gissa vad vi fick ge för bord + sex stolar? Ledtråd: De brukar ligga runt ca 3000 kr för den typen av matsalsgrupp. Start guessing!

2 kommentarer:

Marie sa...

Ja det var robusta grejer det :-)

Hoppas det går bra att klä om stolarna.

Priset törs jag inte ge mig på att gissa :p

annica sa...

kommer säkert bli jättesnyggt, gissar på 900!? :)