lördag 5 mars 2011

Bild lånad från Google.


Jag sitter och kollar på vackra hem på Styleroom och blir så förbannat sugen på att flytta till hus. Och så blir jag väldigt inredningssugen. Man får massor av inspiration där! Jag skulle verkligen vilja göra om och göra iordning i vårt andra sovrum, som nu är ett slit & släng-rum/förråd/ J:s kontor. Jag vill verkligen få iordning därinne. Så det känns som ett rum på riktigt. Jag vill måla om, få upp lite grejer på väggarna, slänga ut den gamla fula fåtöljen som J släpat hem, ta bort den hemska tjocktv:n som knappt används... Ja. Greja liksom. Det skulle jag vilja.


Imorgon ska jag eventuellt ta några skott från min hjärtan på tråd och plantera om. Jag är imponerad över att blomman fortfarande är vid liv! Köpte den i somras och den sorten har en förmåga att dö för mig, men detta är ett riktigt fint exemplar som växer som ogräs. Kul!

1 kommentarer:

Therese sa...

Du får bjuda på en bild på blomman tycker jag :)
Kram