måndag 21 mars 2011

Jag skulle behöva gå upp klockan sju på lediga dagar om jag skulle hinna med allt jag ville. Det gjorde jag inte idag. Idag låg jag till 9.30. Man får ju passa på när tillfälle ges liksom! Har hunnit ta bort klädseln från en stol (det var tidskrävande) och duschat och gjort mig iordning, samt laga lunch och inta den.

Nu ska jag vattna blommorna och sen är det dags att gå till jobbet. Måste förbi Apoteket först. Fick brev från min hormonläkare idag som vill att jag ska dubbla dosen, men det blir det inget med. Jag ökar litegrann bara, så får vi se om det ger resultat. Jävla skitsjukdom.

4 kommentarer:

Anonym sa...

vilken hormonell rubbning har du, om man får fråga?

Milla sa...

Anonym: Jag antar att du inte läst min blogg så länge för här har jag skrivit om det flera gånger tidigare. :) Jag har förhöjt prolaktinvärde och även en tumör på hypofysen som är ofarlig så länge den inte växer.

Therese sa...

Hoppas det ger resultat! Kram

Unknown sa...

Hej! tänkte bara tipsa om att de pågår en tävling i min blogg och du har nu chansen att vinna ett par valfri skor från www.crocs.se
gå in här för att anmäla dig: http://www.domkallarmighannes.com/2011/03/tavling.html
Lycka till:)

Finns även dagens blogg "tävling" om du är mer intresserad av det:)
http://www.domkallarmighannes.com/2011/03/dagens-blogg_3114.html