söndag 6 mars 2011

Här kommer några bilder på min hjärtan på tråd som har växt som bara den! Jag pysslade ihop ett litet hjärta av ståltråd för ett par veckor sedan som jag trädde några trådar runt. Inte något jag kommer göra regelbundet kan jag meddela. Det var ett jävla pysslande och pillande, och ni som har följt min blogg ett tag vet ju att mitt tålamod inte riktigt är passande för den typen av aktiviteter.

Men såhär blev det färdiga resultatet iallafall. Jag tog aldrig några skott idag förresten. Jag har varit mäkta upptagen med att tvätta + fota och lägga ut en massa kläder på Tradera.

3 kommentarer:

Marie sa...

Blev ju jättefint det där :-)

annica sa...

åh vad fint!....och vad lång den var! mina brukar bara torka :(

Therese sa...

Finfin blomma och det där hjärtat som du pysslat ihop passade kanon där! :)