torsdag 10 mars 2011

Denna dag har gått fort som sjutton.
Först jobbade jag en extratur för en kollega som är sjuk. Slutade redan 12.30 så det var gött. När jag kom hem plockade jag iordning lite och kastade skräp. Sen kom mamma hit för en pratstund. Jag fick ett jättefint bäddset av henne som jag en gång nämnt att jag tycker är fint.♥ Supergulligt! Åkte även och hämtade ett Traderapaket - en liten söt hörnhylla.

Sen påbörjade jag Operation ommålning, och jäklar vilken tid det tar att måla möbler! Har grundmålat tre av stolarna än så länge. Det tog mig typ 2,5 h och nu har jag skitont i ryggen efter att ha suttit i en obekväm ställning alldeles för länge. Men jag tror det blir fint!

Nu har jag precis duschat och vi sitter och kollar på Sveriges Värsta Bilförare just nu. Så. Himla. Kul.
Imorgon börjar jag min jobbhelg med en kväll. Ser inte fram emot helgen, då min partner in crime är sjuk och det typ inte finns några vikarier alls att tillgå! Undrar vem som kommer och hjälper mig under helgen. OM det kommer någon.

1 kommentarer:

Essi sa...

Ååh vilka pärlor du hittat å vilken öga du har för att hitta dom. Ska bli super spännande att se de hela när de är klart, duktigt med detaljer att slipa och måla om. Jag gissar på att du gav 1000kr för alltihopa...