fredag 11 mars 2011

Godmorning!
Idag känner jag mig ganska pigg, trots att jag fortfarande inte ser fram emot en jobbhelg. Tänkte fortsätta grundmåla lite på stolarna nu innan jobbet. Får se hur länge jag orkar, ryggen värker fortfarande sedan målandet igår.

Nu var det inte många som gissade på vad vår nya matsalsgrupp kostade, men för er som är intresserade kan jag berätta att vi betalade 400 kr för det! Sjukt billigt alltså. Han som sålde det hade satt ut det för 2000, men inte fått det sålt så nu ville han bara bli av med det. Ibland kan man göra riktiga kap på Blocket. (Nåja, resan dit + kärran + färg kostade ju också, men det blev ändå hyfsat billigt jämfört med om vi skulle köpt det helt nytt.)

2 kommentarer:

Therese sa...

Jag vågade mig inte på en gissning, men eftersom det var du (eller ni) som hittade och köpte det så måste det ha varit ett fynd ;)

Slit inte ut dig alldeles med att måla och greja! Kram

Jenny sa...

Jag blir så avensjuk på dina fynd, när jag "fyndar" kostar det ändå en massa pengar. Ser ut att bli riktigt snyggt också :)! Ska bli kul att se det färdiga resultatet sen :).

Trevlig helg på er!

Kram