måndag 28 februari 2011

Jag har insett att jag har väldigt stort behov av en symaskin.
Har massor av byxor som skulle behövas sys in till exempel. Ingen som har en maskin till övers? Mina enda krav är att den ska kunna sy sicksack och raksöm, samt fästa tråden. Att sy framåt är praktiskt taget det enda jag behärskar, så en enklare variant av symaskin skulle passa mig bra! Kanske ska önska mig en när jag fyller år? Fast det är förvisso tre månader kvar tills dess. Jag kanske måste köpa mig en innan. Det måste jag nog.





2 kommentarer:

Malla sa...

en symaskin ÄR faktiskt riktigt bra att ha...även fast jag använder min sällan så är den guld värd då den väl behövs :)

Anonym sa...

Hurrah! At last I got a webpage from where I can actually get useful data regarding my
study and knowledge.
Here is my blog ; latest transfer rumours for liverpool fc